lørdag 15. august 2009

Amadores og Arucas i dag:-)

Etter en god frokost og en rask titt ut av vinduet konstaterte vi att det ikke var så bra vær i Las Palmas som vi hadde håpet, bestemt vi oss for og dra til Puerto De mogan. Da vi kom oss dit var det totalt kaos i byen, for der var det marked...

Onkel policia local dirigerte trafikken rundt i byen men til ingen nytte.... ikke mulig og parkere nboe sted... p-hus = Occupado, alle p-plasser = Occupado så da bestemte vi oss for og kjøre til Los Amadores som ligger "rett" ved Mogan.

Jeg satte meg på "The Irish Cottage" og tok ett par cola...????.. (Jo det er rett... sjafør=cola...) da øynene mine var helt ferdige pga av enten for mye sol eller for mye vind eller noe annet..:-)

Lill og jeg kjøpte etterhvert en stor dobbel luftmadrass som var helt konge... Her kunne vi sole oss og duppe oss når det måtte passe (Den ligger i "badeutstyrskapet" til alles glede:-) Bortsett fra han stakkar'n som må blåse den opp... hehe).

Vi avsluttet denne siste kvelden i Arucas på Pizzeria Harimaguada som har helt knall mat og er veldig hyggelige.

Lill spiste en entrecote, Espen en indrefilet med champignon saus, Ida spiste pizza og jeg tok.... ja, det er helt rett... Solomillo Con Salsa a la Pimienta (Peppersteak) som bare er helt nyd:-)

Gode og mette vandret vi hjem og på veien gikk vi forbi den alltid velduftende hverandaen som er full av noe jasminblomster eller lignende. Den fortjener ett bilde i bloggen synes jeg:-)


Vel, vel, takk for denne gang (uken går så alt for fort... buhuhu)

Hasta La Vista Gran Canaria!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar